top of page
חיפוש

אסקפיזם בימי קורונה…

עודכן: 2 במרץ 2021


אז הקורונה עדיין פה במלוא הדרה לצערינו הרב..ובימים טרופים אלו שכולנו בבית, עושים קצת בונדינג עם המשפחה הגרעינית והרבה בונדינג עם נטפליקס, פייסבוק ואינסטה....

החלטתי לכתוב לכן על בלוגריות מהארץ ומחו"ל שכדאי וכיף לעקוב אחריהן, אם להעביר את הזמן אז למה לא בכיף??

הנה רשימה קצרה של הפיגורות שהכי מעניינות אותי היום ברשת עם התכנים הכי מועילים וכיפים לצפיה.

נתחיל עם האחת והיחידה שאני מטורפת עליה, על האותנטיות שלה, על הסטייל שלה, על הסרטונים המדליקים והמלמדים שהיא מעלה בקצב אש..והיא כמובן לא אחרת מטריני וודואל

Trinny Woodall

רובכן ודאי מכירות אותה מהצמד טריני וסוזאנה ומתכנית הטלויזיה האייקונית שלהן "מה לא ללבוש". ובכן טריני בשנות החמישים המאוחרות שלה, נראית פגז והמציאה את עצמה מחדש. יש לה חברה מצליחה למוצרי איפור, מוצרים מעולים והיא עדיין עושה לנשים מהפכי סטייל. היא גורו של טיפוח וסטייל ועושה את הכל בנונשלאנט ובחן רב.

עשו לעצמיכן טובה וכנסו לעמוד שלה .

Trinny London ולעמוד הפרטי שלה שאני לא מצליחה לתייג כאן

בלוגרית נוספת וותיקה ללייף סטייל ועיצוב היא הישראלית שלי גרוס עם הבלוג "המלבישה". שלי היא עיתונאית, סופרת ובלוגרית בעלת טעם משובח. הבלוג אסטטי ומסוגנן וההמלצות שלה שוות ביותר. הספר האחרון שהוציאה "החיים קצרים אל תקני את הנעליים" מדבר על אופנה בת קיימא והוא רב מכר ומאוד מומלץ.

עוד בלוגר וותיק ומעניין הוא סקוט שומאן, Scott Schuman הבלוג נקרא The sartorialist ויש לו מליון ומשהו עוקבים. הוא המציא את צילום אופנת הרחוב, הוציא כמה ספרים..בעקרון יש לו את עבודת החלומות, מטייל בעולם ומדלג משבוע אופנה אחד למישנהו, מצלם את כל הפשוניסטות וסתם אנשים מעניינים ברחובות. אני מקבלת המון השראה מהצילומים שלו..הוא מתחזק זוגיות נוצצות עם בלוגרית סטייליסטית ששמה ג'ני וולטון Jenny Walton שגם האינסטגראם שלה מלא בסטייל והשראה.

יש עוד המון אבל נתחיל באלו..כתבו והגיבו אם אתן רוצות עוד המלצות וספרו איך היה

והכי חשוב, שמרו על עצמיכן אל תראו הרבה חדשות, התרכזו בלמצות את הזמן בעשייה כיפית ובהרבה אהבה






60 צפיות0 תגובות
bottom of page